Val

Om man räknar upp alla dåliga tillfällen att sluta snusa måste valvaka vara i topp tio. Rakt där uppe med tentaplugg och stundande avrättning. Valet frambringar ilska i min tjocka, arma ärthjärna. Inte för att jag är värst partipolitisk eller överdrivet såld på endera block utan för att Sverigedemokraterna lyckats armbåga sig in i riksdagen. Ja jag vet att det inte är klart än men det är klart. Jag tippar mellan 5 och 5,5. Varför inte ge FI dom rösterna?

Jag hatar politiker och medan jag tuggar fradga och funderar på att göra inbrott hos närmsta snusåterförsäljare för lite kärlek med snuskylen sitter min sjukt ointresserade flickvän på nålar och lägger pussel. I köket. Jag har snott hennes teve, dator och snart hennes cola. Hmmm, det här stycket gick inte riktigt åt det hållet jag hade hoppats på men är för förbannad för att planera inlägget. Mest för att jag saknar snus men också för att SDs tjocka, flottiga jävla fingrar kommer kleta på framtidens SOU.

Känner jag någon SDare? Är inte säker, gör ni?

Kommentarer
Postat av: Håkan

Jag tror nog att alla känner nån smyg-sdare.

2010-09-19 @ 21:39:04
URL: http://honkiie.se
Postat av: anna

adam har röstat på SD

2010-09-19 @ 21:50:09
Postat av: Jonas

Är rädd för det =/

2010-09-19 @ 21:50:26
Postat av: Erik

Fy fan. Var beredd på att dom skulle komma in. Men det känns fan fortfarande overkligt att ca 6% av sveriges befolkning röstar på ett rastistiskt parti. Och nej, man är kanske inte rasist bara för att man vill stanna av invandringen. Men röstar man på SD stöder man ett parti där partitoppen definitivt är rasister. Racist by association. Ugh

2010-09-19 @ 22:33:34
URL: http://stopbeingamoron.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0