No games and no ... Well just no games...

Några nya saker att ta upp till er mina kära medmänniskor. Det är strax val vilket förändrar Sverige från "alla på internet är idioter" till "alla är idioter". Det är underhållande att lyssna på alla panikrekryterade stolpskott i valstugorna (ja jag är givetvis med i alla är idioter-lägret) som krampaktigt smutskastar andra alliansen. Men det är inte riktigt det jag vill diskutera.

Jag har köpt ett Wii vilket nog kommer sluta med att jag vevar ner teven eller nitar mig själv men det är inte heller viktigt. Så vad är viktigt?

Trogna läsare minns att jag la ut ett foto som borde ha kanoniserats likt Mona Lisa men tyvärr föll det i glömska. I'm bringing it back. Givetvis har gemene grundskoleelev bättre musch men... kommer inte på något men så håll till godo med denna förhoppningsvis mer permanenta moppemusch.


Kommentarer
Postat av: Erik

Hahahaha



Det är ett bra tecken att jag börjar spontanskratta då jag ser en bild på dig. Du ger av ett lite lätt förståndshandikappat intryck då du försöker se allvarlig ut på kort :D



Wii! Monster Hunter! Wii! Monster Hunter! Wii! Monster Hunter! Wii! Monster Hunter! Wii! Monster Hunter! Wii! Monster Hunter! Wii! Monster Hunter! Wii! Monster Hunter! Wii! Monster Hunter! Wii! Monster Hunter! Wii! Monster Hunter! Wii! Monster Hunter! Wii! Monster Hunter! Wii! Monster Hunter!

2010-09-10 @ 18:26:38
URL: http://stopbeingamoron.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0