5 TV program jag inte vill se. Plats nr. 5

Tänkte inleda med ett morgonprogram vars koncept hälsar hela jordens befolkning välkommen till en ny dag. Vi får nyheter i koncentrerat format och intressanta intervjuer. Adekvat underhållning för de som växt upp och inte vill se på turtles längre. Vilket tyvärr inte inkluderar undertecknad.

Programmet

"Good morning world! With your hosts Glenn Beck and Bill O'Reilly"


Giving the unrepresented rich white man's opinion. Bitch.

Inte nog med att dessa polariserande skräphögar skulle ge mig strålskador så tänk er Glenn och Bill i trendiga polotröjor, khakibyxor och en faderlig hållning. Bilden är nog att ge även de mest Ron Jeremyiga av män permanent impotens. Hårresande.

Ville egentligen ha detta program på förstaplatsen men insåg snabbt att jag nog skulle vara tvungen att reguljärt följa travestin. Väckarklockor suger men tror jag skulle vakna frivilligt bara för att höra hur de i tag team stil våldtar logiken och spyr galla över alla som inte tycker exakt som dom. Finner det underhållande när Glenn kallar den absoluta musikkanonen för kommunistisk eller när Bill försöker härma Olbermann i hans "worst person in the world" och kallar alla för det katastrofala skällsordet "pinhead". Det är lite som att se två efterblivna tioåringar försöka kritisera relativitetsteorin.

- Jonas Bränström

Kommentarer
Postat av: Håkan

Jag för mitt bästa för att undvika att se på t.ex Bill O'reilly. Det enda han har gjort som jag har sett är när han skriker fuck it, we'll do it live. Jag vet ändå att jag bara skulle bli rosenrasande om jag skulle engagera mig och sätta mig in i det ordentligt och jag är nog arg på vardaglig basis som det är.

2010-03-17 @ 21:55:45
URL: http://honkiie.se
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=FBcYJhqxjVw sett den Håkan? Är Glenn Beck iofs men tror du blir sjukt upprörd över den.

2010-03-18 @ 00:12:53
Postat av: Håkan

Att en sån människa är "populär" eller ens får vara på tv visar ju hur stor del av USA som är fullkomligt sinnessjukt. Törs jag anta att det är han som det där south park avsnittet handlade om?

2010-03-18 @ 22:31:38
URL: http://honkiie.se
Postat av: Jonas

Ja dels det. Men hela hans sätt är ju exakt så som Cartman framställer det. It's chilling ;)

2010-03-19 @ 16:47:45
URL: http://branstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0