5 TV program jag inte vill se. Plats nr. 3

Tevens glada utbud fortsätter denna hypotetiska och helvetiska dag. Efter att förmiddagens utbud fått oss att gråta enorma mängder blod men, av något under, inte fått oss att begå självmord ska vi nu slänga ett öga på eftermiddagen och dess "snälla slå mig istället" program.

Programmet

"Förkväll med er värd: Anna Anka"


Wine, interviews, gossip and eating fetuses all in one show, baby.

Det är ingen jättestor hemlighet att jag hatar Anna Anka och den katastrofala värdegrunden hon representerar. Tänk er det öronbedövande skräpprogrammet förkväll fast med en twist. En ruttnande, stinkande twist. Anna Anka. Hon hälsar er välkomna på bred anglifierad skånska och presenterar, på det där käcka sättet, dagens program. "Det blir interviewer, skwaller och en heil deil möys med meig Anna Anka. Senare kommer EMD och speilar föwr oss" Hmm, blev kanske gotländska men ni fattar. Om inte Runar fick mig att svälja 40 alvedon skulle nog det här få mig att göra det.

Jag ser ingen anledning att titta på hur förkväll misslyckas med att göra dålig teve och om detta program skulle koagulera fram ur den blödande hemorrojden som är televisionen blir jag nog tvungen att atombomba någonting. Hade förresten tänkt ta Ankas nya program "Ge mig någon boytoy som kan ta hand om mitt liv" men tänkte ett tag och tror nog att ovanstående program är värre.

- Jonas Bränström

Kommentarer
Postat av: håkan

Jag tror/hoppas i och för sig att Anna Anka mest bara trollar.Kan det verkligen vara på något annat sätt?

2010-04-05 @ 12:37:32
URL: http://honkiie.se
Postat av: Jonas

Ja nog trollar hon rätt mycket nog men i mina ögon spelar det ingen roll om man är så bedrövlig som hon är.

2010-04-08 @ 21:28:32
URL: http://branstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0