Städning.

Städade och möblerade om för någon dag sedan. Det var bra gjort och livet vart lite mindre bedrövligt när jag kunde titta på mitt kungarike utan en grå hinna designad att bibliotekifära även de färgladaste av möbler. Problemet med städning är att det är förjävla tråkigt. Alltså inte begravningstråkigt utan mer kvinnoavdelningen på Åhléns... tråkigt. Jag skurade i tre timmar med djup koncentration värdig en seriemördare. Något hände. Ica hände. Sen orkade jag inte mer och detta är resultatet:


Allt till höger om det röda sträcket är välstädat. Allt till vänster ser ut som bajamajorna på hultsfred. Upp och ner. Det går att göra komiska referenser till apartheiden i Sydafrika. Men det får ni fan göra själva, jag har annat för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0