Room switchers

Tänkte pitcha mitt förslag till dagens spiral av skräptv. I en djungel av dokusåpor, realitysåpor, cribs, room raiders kommer här ett nytt, originellt, program. Likheten har aldrig förut skådats sen robinson. Jag kallar det Room Switchers (working title). Vi får följa två polariserade individer som på en obestämd tid byter rum och kompenseras efter hur länge de orkar härda ut. De får absolut inte lämna rummet under några omständigheter (godzilla, rapture och revolution är undantag).

Förslag på byten:

Kungen/hästtokig 11-åring
Ekologisk bonde/Erik Müller-Sandwik
Kalle Anka/Batman
Bob Dylan/Reinfeld
Horace Engdal/Anna Anka
Skaparen av KFC/Militant vegan
Kissie/Ötzi "alpmannen"
Femåring (valfri)/inkontinent 80-åring

Som ni kanske ser erbjuder bytena kanske ett visst underhållningsvärde men det är inte mitt motiv med serien. Jag vill på ett primärt, sadistiskt plan se hur tristessen tillslut äter upp de inblandade likt big brother fast utan alkoholen och all sex. Jag vill också se hur lång tid det tar för de könsmogna deltagarna att börja onanera.

Kommentarer
Postat av: Erik

Vafan, ekologisk bonde och jag är väl inte två motpoler? Förutom faktumet att jag inte odlar något förutom självförakt.

2010-01-25 @ 22:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0