Förbannade jul

Julen passerade smärtfritt. Slapp nästan all julmusik och behövde inte sabotera skränande leksaker. Men julen är en lömsk jävel, när man minst anar det kommer aset och ger en ett lavemang tråkigheter. Såhär ligger det till:

Jag fick raklödder av min kära mamma, något som jag antar avslöjar hennes vilja att hålla mig i 10-års åldern. Det var en liten flaska från nivea. Inget var fel och jag släppte guarden, januari erbjuder som vi alla vet en gigantisk buffer till nästa jul. Allt var fint tills för någon dag sedan då jag ville tälja lite på ansiktet för att åtminstone inte skrämma bort alla välvilliga själar där ute. Dumt gjort. Burken, den lilla oskyldiga burken visade sig innehålla Q10. Ett ämne som reklamerna stoltserar med. Depressionen sänkte sig i hjärtat då jag insåg vad min okära mor köpt åt mig. Varför behöver en 24-åring antirynkkräm?

Kommentarer
Postat av: majje

hahaha, din mor hatar dig!

2010-01-09 @ 23:05:13
Postat av: Olov

Ägd av morsan, inte illa.

2010-01-10 @ 03:49:51
Postat av: Anonym

kul att beauty planet tipsar om skönhet som reklam under ^^

2010-01-10 @ 13:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0