En vek person.

Jag skulle vänta med bloggandet tills exilen var över. Jag skulle inte ens titta åt den under semestern, än mindre skriva. Men klockan är halv ett och jag känner mig filosofisk här, sittandes i skräddarställning.

Att försmäkta i Skellefteå innebär två saker: God mat och en total regression till tonåren.
Jonas är inte längre den världsvana globetrottern ni alla älskar, ni vet; Den lätt solbrända, backslickade konversationskonstnären med en nästan omättlig förmåga att älska. Jag är nu, istället, en sur hög av lathet som egentligen borde spärras av. Det har gått så långt att när kraven sträcker sig till "du måste micra din egen mat" får hungern hålla ut till frukosten.

Vill egentligen berätta om julaftonen men har en stark misstanke att den kommer på min försenade nyårskrönika.

Såg avatar 3D idag. Har tänkt oerhört länge på hur man bäst beskriver filmen men då jag tänker tillbaka vill jag mest hoppa och skrika som en trettonårig tjej vars rosa rum nyss berikats med två Hansonbiljetter.

Kommentarer
Postat av: Beebop.

Förutsägbarhet och klyschor, missförstå mig inte jag gillade filmen men den kommer knappast få en Oscar för bästa manus.

2010-01-03 @ 00:54:53
Postat av: Olov

Håller med Beebop. Förstår inte riktigt vad alla är så jävla exalterade över. Avatar är en helt ok film av den enkla anledningen att den är sjukt snygg. Samma story har dock gjorts alldeles för många gånger tidigare, Mononoke Hime t.ex för ett nämna en.

2010-01-03 @ 02:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0