Ansiktslyft

Har gjort en total makeover som ni ser. Om ni reagerar på att jag fortfarande har "den bruna bloggen" och inte en brunliknande färg vill jag påpeka att titeln inte syftar på själva estetiken utan innehållet. Den är brun i själen, hjärtat och sinnet. Ni kan se den vita bakgrunden som ett toalettpapper och texten som...

Jag var och lyssnade på Blondinbella idag. Med huvudet högt gick jag för att lyssna på den unga entreprenörskan. Hon som bringar hopp till dagens tafatta generation. Förhoppningarna på att någonting klokt skulle rymma från hennes 19-åriga mun var minst sagt låga. I klass med 2012; "det här kan inte vara bra men jag måste se det". Hon kanske hade fått lite mediaträning, hon kanske hade förberett sig väl, hon kanske hade tagit hjälp av någon skillad retoriker. Men icket. Hela spektaklet var ett krockat skithus som kulminerade då hennes assistent var tvungen att gå upp på scen och minimera ett webbläsarfönster. Jag stannade inte för frågestunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0