Välkommen tillbaka.

Jag har tagit en medveten och obehövd rast från bloggen i syfte att på strikt betingingsväg försöka plugga. Plus att CSN har min manlighet i ett skruvstäd. Att försöka vädja till en stats humana sida är som att försöka svetsa marshmallows. Det går tamefan inte. Nåja, back to business.

Jag har efter-tenta-stökigt vilket borde få alla normala människor att respektfullt stänga ytterdörren och skräckfilmsspringa hem. Inte Jonas, för han är hemma. Suck, morgondagen bjuder på ovälkommen dammsugning och krass skurning. Allt för samhällets bästa.

Har en pengaburk för enkronor och äckliga 50-öringar. Den är slut vilket är konstigt eftersom den aldrig har varit det, flyttade tillochmed med den. Suck, måste bygga ett nytt imperium av stapelvänliga medel.

Min mamma var på besök och Jonas städade lydigt innan, Det var så satans fint att jag funderade på att spärra av lägenheten och ordna museumsliknande turer (med plastöverdrag för skorna givetvis). Men planen gick i stöpet då museet inte köpte min idé. Jävla kapitalister.

Peace

Ja btw. OS är på G, ska försöka knåpa ihop något hatiskt mot fenomenet imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0