Suck

Bloggade två gånger igår men dom finns inte sparade som inlägg och inte heller finns det något nytt på bloggen. Nåja, allt var ändå oviktigt dravel som bäst hör hemma i den där masken från star wars (den i asteroiden).

Efter två månader av euro shoppers strips och falukorv ger staten mig mina pengarna jag knappt förtjänat. Det var tamefan på tiden. Trodde jag skulle bli tvungen att bli hemlös vilket, i all rättvisa, skulle vara ett intressant projekt.

Nåja, ska skriva ett längre inlägg angående CSN när jag återvänder. Har mycket att skriva av mig angående dom.


Kommentarer
Postat av: Tomten med skägget i brev lådan

Erkänn, du var nära socialen...

2010-02-25 @ 22:10:47
Postat av: Jonas

Ingenting jag hymlar med, var väldigt nära socialen. Men inte före jag sålt vissa mer eller mindre vitala ägodelar.

2010-02-25 @ 22:44:20
URL: http://branstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0