Jag vaknade och klockan blev 00:21

Dagen har varit ett bizzart inferno av konstiga bilder och utmattande, repetativa rörelser. Skolan, iksu, mat. Jag kom hem i förhoppningen att kanske, bara kanske skulle middagen laga sig själv och dammsugaren skulle städa samtidigt som soffan masserade ryggen lite kärleksfullt. Synen jag möttes av fick mig att genast spendera resten av kvällen försjunken i bokkoma som jag, bara några minuter sen, vaknade ur. Den var bra metro 2033. Rekommenderar den.

Linus har, med sina demoniska kommentarer, bett om mer hat på bloggen. Det fick ett kontraproduktivt resultat och jag ska nu berätta hur mycket jag älskar världen.

1. Det var länge sen jag utnyttjade sommarens plaskvåta smörgåsbord. Jag vill sitta i midnattssolen och fiska med goda vänner och på sömnig norrländska förstrött filosofera.

2. Jag tycker det är fantastiskt roligt att möta någon man halvkänner på en trång gångväg när båda ska åt olika håll. Alla de panikartade beslut som måste tas och den katastrofala stämningen då en stannar och den andra har för bråttom är otroligt underhållande.

3. Jag älskar morgonkaffe.

4. Av någon anledning har jag tyckt om att vara på ruinens brant över nästan två månader nu. Det har varit lärorikt på någon primal nivå.

Nåja, hade några punkter till men insåg att till och med jag hade slutat läsa så det får duga sådär. Nu ska jag försöka lära mig vad sjögurkor egentligen är för något.

Peace


Den ondaste falukorven någonsin.

Kommentarer
Postat av: suniL

Mer kärlek och gullegulle i bloggen. Mera små rosa moln och elefanter.



.ravrokulaf ando rallig gaJ

2010-02-24 @ 20:59:12
Postat av: A big fan

Blogga meeeer!! :)

2010-02-24 @ 22:47:00
Postat av: Erik Sundberg

Sjögurkor är jätteroliga när de blöder. Deras blod blir nämligen ett väldigt starkt lim. :D

2010-02-26 @ 09:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0