Skellefteå igen.

Jag känner mig grymt oinspirerad. Två gudsförgätna as höll mig vaken till dom där timmarna som, oavsett dygnsrytm, suger. Jag bankade i taket, gick ut och kastade snöbollar på fönstret tills en taxibil skrämde bort mig. Hade jag varit en gremlin hade jag ätit efter midnatt, hade jag haft en terminator i lägenheten skulle jag ha ljugit om var Sarah Connor fanns. Hade jag varit i fredagen den trettonde hade jag gjort en stor "dom har sex där" skylt. Men tyvärr, om jag hade varit i terror på elm street hade inget hänt.

Grannarna rakt ovanför mig var riktiga jävla kuksugare.

På tisdag börjar praktiken.

Kommentarer
Postat av: Juliva

Tack för frågan, se fram emot mitt fantastiska svar som kommer vecka 16 ;) Tills dess lär jag Erik åka bräda, men han är lite som Bambi än så länge..!

2010-04-12 @ 10:53:51
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0