Krasslig

Det är sant, eran kära Jonas är lite krasslig. Om jag ska vara helt ärlig så tror jag inte att det är svininfluensan utan en mer ondskefull form av omvänd allergi. När blodomloppet visar en för liten promillehalt av soffa dör de vita blodkropparna helt enkelt av stress. Detta är en av anledningarna till att grottmäniskorna inte levde längre än 20-30 år; kroppens försvar gick in i väggen och började helt sonika samlas runt vänstra stortån i protest. Med stora plakat och slagord som "No couch? no life!" och "We're here! we're lazy! get used to it!" försökte de införa lite demokrati i immunsystemet. Inte de mest fantasifulla slagorden och det kanske var därför det tog så satans länge för de röda blodkropparna att föra meddelandet vidare till hjärnan.

Vad har allt detta med mig att göra då? Min soffa har, som ni vet, kommit och jag har nästan överdoserat. Nu när jag ska avvänja min ganska ohälsosamma och sexuellt knepiga beteende har de lata asen börjat protestera. Inte mycket att göra än att då och då stampa mig hårt på tårna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0