Dugga

Det var en gång en Dugga
Som vår hjälte i måndags kugga
Han plugga och slet
Gav upp allt och smet
Tentan såg ändå ut som en sugga

Ugh, efter det där brutala brottet mot allt vad limerick heter säger jag godnatt.  Jag är trött i själen, har en granne som nog vill slå mig med oscarsstatyetter och en överbliven pizza anno tre-tiden. Jag vet inte vad den gör eller vad pizzan vill men jag är rätt säker på att svampen nyss skrek något antisemitiskt. Typiskt svamp, jävla nynazister.

Vi lirade fotboll igår, drack öl och bastade. Maken till måndag har inte setts någon gång; det var skitroligt. Synd att min kondis hindrade mig att springa mer än tjugo meter. Katastrof. Om någon känner suget att börja träna är jag på. Vi behöver bara evakuera iksu först så mina kaskadspyor inte blir pinsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0