Wigger

Currently Low-B is working on a new album hopefully to be released in early 2010. "Im not in it for the money. this album will be released for free. I got something to say. and i got a lot of love, hope, energy, but mostly, principles and self respect that i want to inspire people with. That will always be more important then money."

- Durtylow

Min gamla lumparpolare. Han är, i mina ögon, ett vandrande skämt och inte en läsare av den här bloggen hoppas jag. Micke, du är en jävligt skön snubbe men din musik är en kakofoni av stereotyper som snarast liknar en dålig sketch. Nåja, ni kan kolla in hans livsverk här.

Dollar dollar bill y'all. I'm out.

Kommentarer
Postat av: Kåggan

Äh, men vafan. Hade väl vart värre om han försökte ta betalt?

Postat av: Anton.

Show ya swag kommer alltid vara en favoritlåt.

2009-11-10 @ 20:47:41
Postat av: Beundraren

du är ett skämt

2009-11-11 @ 15:42:46
Postat av: Jonas

Ja självklart, annars skulle jag inte blogga.

2009-11-11 @ 16:46:00
URL: http://branstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0