Samlade tankar

Min dag fick en konstig början; hade en djupt detaljerad dröm som övertygade mig att jag redan genomlevt denna torsdag vilket gjorde uppvaknandet till en sorglig historia. Min torsdag gick från att totalt bygga om min lägenhet så den blev en fruktansvärt grym "bachelor pad" till att vakna upp med världens största salivfläck i örat, inse att väckarklockan är djävulens påfund och slås av tanken om det går att göra en stop-motion film i verkligheten med blinkningar.

Jag fick ledigt idag då läraren hellre dukar under för sjukdom än knådar dagens ungdom till morgondagens ledare. Besvikelsen var total och jag undrade om min graf (se förra inlägget) måste utökas.

Dragon Age är fruktansvärt bra. Baldurs gate med bättre grafik, blev först lite besviken på karaktärsbyggnaden som inte var väldigt avancerad. Spelet är dock som om änglar har gett oss en himmelsk avrunkning. Borde nästan vara olagligt.

Kommentarer
Postat av: i

tro inte att du kommer undan så lätt. ett dagsdiagram hade varit något för att verkligen visa hur ruttet livet är på hösten. fast nu vet jag inte hur ruttet ditt liv är om du blir avrunkad av änglar.

2009-11-05 @ 23:57:28
Postat av: Erik

Karaktärsbyggnaden är ju avancerad fast i disguise. Jämfört med Baldur's Gate så är bara skillpoints skillnaden, egentligen. Och skillpoints är ju samma sak som ens skills, fast utan points.



Det är helt amazing i alla fall.

2009-11-06 @ 01:24:55
Postat av: Hemlig beundrare

Att säga "Dragon Age är fruktansvärt bra. Baldurs gate med bättre grafik" kräver inte mycke eftertanke med tanke på att BioWare själv sagt så före dom släppte spelet, att dom fört in samma Story tema och gameplay som i Baldur serien.



Och ja...för dig äre med all sannolikhet olagligt, oddsen att du lämnat din lgh för att köpa ett spel är lika stor som att sahara öken blev fuktskadad.

2009-11-06 @ 17:42:11
Postat av: Jonas

Okej, vem är du då? Min hemliga beundrare som verkar veta vilka olagliga handlingar jag tydligen ofta begår?

2009-11-06 @ 22:00:28
URL: http://branstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0