Preskriberat.

Jag lämnar nu farmville. Min strävan att försörja mitt närområde med bra grödor till låga priser har nu börjat ha ett för högt personligt pris. Min dator luktar gödsel och när jag har stannat för ofta på en och samma plats finns ofta en liten jordhög kvar. Inte nog med det. Jag har börjat rösta på centerpartiet, tycker bensinpriset är för högt och argumenterar ljudligt om den orättvisa behandlingen av icke-urbaniserade samhällen. Jag har blivit en hillbilly vilket inte bara är skamligt utan faktiskt väldigt paradoxalt med tanke på att jag aldrig har mjölkat en ko. Det är inte riktigt sant. Mjölkade en ko då jag gick i trean eller något men kan inte riktigt ta all cred för det då bonden, som höll mig allt för länge i handen, styrde det hela.

Men den största anledningen är nog att jag har nött ut min mus. Var tionde klick eller så funkar den inte. Katastrof.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0