Nästa steg.

Jag följer 82 kanaler på youtube. Vissa av dom postar inte jätteofta vilket kanske lämnar hälften som är riktigt aktiva (2-3 videos/vecka). Det är inte ett problem än så länge men en kanal har varit väldigt svår att följa. Varje gång jag trycker på prenumerera-knappen fylls min inkorg av nya videos dagen efter, andra användare trängs undan väldigt fort och all tid går åt till diverse nyheter. För att motverka problemet har jag nu startat ett till konto på youtube för att kunna följa det där andra kontot utan katastrofala problem. Newsfollower1. Jag vet, ganska bögigt men var antingen det eller newsfollowerify. Lätt val.

Tycker youtube borde skjutas för att dom tog bort videos watched. Var uppe i nästan 20k. Så jävla nära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0