Jag önskar:

Nu när jag inte fyller år om 13 dagar vill jag göra en önskelista. Eftersom mitt kylskåp är för litet och ingen läser det får bloggen duga. Hmmm, bloggen kan nog likställas med mitt kylskåp faktiskt; steril och fylld med dumheter.

* En hobby. Nu menar jag inte en hobby som typ farmville utan en riktig som man faktiskt kan använda i sociala situationer. Typ fotboll. Är alltid avundsjuk då folk tycker saker om fotboll. Brukar försöka fejka det med lösryckta uttryck typ "jaaa men X har nästan försökt för mycket på sistone, han borde tona ner sig själv och koncentrera sig på sitt jobb". Meningen är fantastiskt tråkig men funkar överraskande ofta.

* Dramatisk sak i min lägenhet. Vill kunna peka på någonting och stolt säga "Japp, jag har en sån". Folk skulle först bli imponerade sen vilja ge mig pengar lite spontant. Alla saker mellan bottenlös brunn och dinosaurie accepteras. Men försök att inte posta den bottenlösa brunnen, blir så jobbigt att bära hem.

* Utökat avstånd mellan toaletten och soffan. Eftersom jag spenderar majoriteten av min tid som en osexig hög på soffan vill jag åtminstone ha lite motion i mina dagliga bestyr. Vägen mellan toan och soffan är för kort för att erbjuda en hälsosam och varierad träning.

* Att det satans aset som sökte på "breathe" och la till alla låtar som kom upp till min vardagliga spellista på ett silverfat. Jag rensar fortfarande bort äckliga avskum till artister. Kuken.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur du inte är kräsen iaf, materiella ting brukar vara majoriteten av gåvor men du vill endast ha 1, jag lägger mitt förslag - Uppblåsbar sexdocka, vad du tar betalt (får pengar) för är mellan din sexdocka och dig.



Avståndet kan utökas med hjälp av att ställa fram hinder, något som tvingar dig ta en liten omväg, kanske en sexdocka?



En hobby, ja...behöver jag ge förslag på denna eller?

Jag hänvisar till mina tidigare förslag och lämnar besluten upp till dig.



Aset kan jag tyvär inte svara på, men jag kan säga att han med säkerhet skulle kunnat bli distraherad av sexdockan om du nu hade en framme.



Du ska nu få en minut att bada i min briljanta utstrålning, denna gång i form en det tråkigaste att läsa Ever - Ord.



//Din hemlige beundrare

2009-11-03 @ 23:27:26
Postat av: Jonas

Jag tackar för din innovativa lösning till min ofödelsedagspresent. Sexdockor är visserligen en mycket hetare version av den schweiziska armékniven men ack så bräcklig den kan vara. Jag är rädd att den skulle gå sönder efter bara några enstaka knull.



Tack för idén men eftersom det är min födelsedag så borde jag få den gratis eller åtminstone ett presentkort på någon sex-affär.

2009-11-04 @ 00:19:21
URL: http://branstrom.blogg.se/
Postat av: Erik

Jag kan ge dig allting, i hela världen. Jag ger dig detta genom att göra ett fint paket med rosett. Sedan så stänger jag detta paket med ett fint lock, och ger det till dig.



Så frågar du:



"Gav du mig ett tomt paket? Vilken fitta du är."



Så säger jag:



"Du är så otacksam, jag har gett dig allt i världen!"



Fattar du, det är symboliskt! Eller så är det för att vara en fitta.

2009-11-04 @ 16:07:59
URL: http://hanban.blogg.se/
Postat av: Jonas

Snåljåp!

2009-11-04 @ 16:49:28
URL: http://branstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0