Erektion

Av någon outgrundlig anledning googlade jag erektion och fick, som väntat, hjälp med alla sortens potensproblem som tydligen drabbar folk i alla åldrar. Det var inte det jag var ute efter även om du, kära läsare, nu misstänker det. Nej, det jag var ute efter var en medicinsk definition på "erektion" och ville antingen att wikipedia eller whatever skulle hjälpa mig. De lyste med sin frånvaro och jag undrade hur många olika potensproblem som får plats i en webbläsare. Jag räknade till 17. Ganska många med tanke på att det är en relativt enkel kroppslig funktion.

Jag blev nyfiken och googlade på Erection och tänkte jämföra hur väl Sverige lyckas tävla med Engelska potensproblem. Allt de behövde slå var 17. Enkel match för alla söndersupna Irländare. Men det som nu träffade min hornhinna blåste alla tankar på tävlande till medeltiden. "Death erection - Wikipedia, the free encyclopedia". Det här är FÖR coolt. Tänkte mig direkt hur någon dött av sin egen erektion, associerade vidare till några obehagliga scenarion och slutade där. Visade sig vara den gamla tråkiga erektionen folk kan få efter att ha kilat vidare, kolavippat, hoppat över, osv osv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0