Do not enter the red zone.


Gröna fältet: Facebook. Tiden används mest åt slösurfning och farmville, är rätt "fräsch" här och fortfarande väldigt ovillig att slita mig från datorn.

Gråa fältet: YouTube. Sparar alltid youtube till efter FB eftersom jag inte vill att någonting ska störa mig i denna nobla syssla.

Lila fältet: Serier. Förklarar sig självt. Tittar igenom allt, ofta flera gånger.

Blåa fältet: Instrument, jag är nu relativt klar med min dag och jag försöker med desperata medel variera mig för att inte fullkomligt förlora förståndet. Vilket jag lyckades med idag klockan 19:30.

Barriär: Här tar en normal människa en promenad eller kanske ägnar sin tid åt konstruktiva saker som plugg eller tv. Jag gjorde fel. Mitt vansinne togs till en helt ny nivå. Jag lät mig bli för uttråkad.

-klockan slog 19:45-




It's a futuristic Mayan ultrasonic squidmask from the Andromeda Galaxy. You know. If you go far away and to the left when it starts to make that "humming" sound.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0