Dagen D

D står såklart för pank. Jag är fantastiskt pank, igår sålde jag mina kläder och gick omkring i en tunna. Idag sålde jag den för ett dåligt skämt och en fiskpinne, nu är jag hungrig och naken.
Allt är inte katastrof på Pedagoggränd utan små bleka moln syns på horisonten. Efter att ha försmäktat här i mer än 6 månader har jag nu fått gardiner. Eftersom man inte är helt inflyttad någonstans innan gardinerna är uppe antar jag att mitt seghetspris kommer strax. Kommer göra min talanglössamling komplett.

Några bilder:

Klassfest/deprimeringsparty



Grymma tårtor. Speciellt den som är bättre (ni vet exakt vilken jag menar).
Fick inte bara groteska tårtor. Även en fantastisk teckning som visar hur min häst ser ut som färdig produkt. Åker direkt upp på kylskåpet.



Jag ger och jag ger och jag ger.


Kommentarer
Postat av: jenny

FANTASTISKA tårtor.

2009-11-23 @ 23:18:18
Postat av: Linnea

Vem är den fina teckningen från?

2009-11-24 @ 13:23:39
URL: http://linneaberglund89.blogg.se/
Postat av: Jonas

Mimmi

2009-11-24 @ 15:49:34
URL: http://branstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

brälle, du är inte klok

2009-12-12 @ 01:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0