Då var vi där igen.....

Vid nyårs kommer varenda talanglös krönikör ut med något som ska likna en nyårskrönika. Eftersom den är packad med händelser man sedan länge glömt fylls vi med ångest och en känsla av underlägsenhet. Jag ska också göra en sån och ni kan lita på att den kommer vara enormt dålig. Krävs bara två punkter; helikopterrånet och när EMDs dator stals. Nåja, till poängen. Jag fyller år vilket kan vara en anledning att titta till framtiden istället för bromsspåret som varit. Vad händer i mitt liv annat än pretentiösa självavrunkningar i bloggform?
  • Fusion är rätt häftigt. Kanske ska slänga ett öga på det
  • Ska sluta titta på How I met your mother. Serien har gått samma väg som Scrubs.
  • Vill skapa ett mysterium, kanske en stenplatta under mitt golv med instruktioner som ingen förstår. Om flera hundra år kommer någon, efter en allt för stor statlig budget, göra en EXTREMT komplicerad kladdkaka, bli besviken och ljudligt förbanna mitt namn. Om jag har tur stämmer kanske framtida staten personen i fråga.
  • Ska lära mig hur man vattnar blommor. Vill inte ha mer fiaskon i hemmet där saker förmultnar utan att jag märker något.
/Jonas

Kommentarer
Postat av: Pöpb

Synd på Himym, var ju en sån föredömlig serie. Manusförfattarna måste blivit trötta på livet eller något.

2009-11-16 @ 19:47:44
Postat av: Olov

Intressant hur Olov blir pöpb med lite felplacerade fingrar. :/

2009-11-16 @ 19:48:38
Postat av: Jonas

Du kanske har ett namnbyte där, Pöpb var fantastiskt vackert =)

2009-11-16 @ 21:47:17
URL: http://branstrom.blogg.se/
Postat av: Pöpb

Det låter utomjordiskt!

2009-11-16 @ 23:32:29
Postat av: Jonas

Lite det som är charmen

2009-11-16 @ 23:36:59
URL: http://br
Postat av: Pöpb

Menar det!

2009-11-17 @ 02:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0