Skolan

Imorgon börjar skolan. Det är sant, jag ljuger inte. Imorgon är det allvar. Nu är flummet med bokanalyser och svåra poeter slut. Den humanistiska och klart underhållande undervisningen är över. Vad gör jag nu? Ska Jonas bli allmänbildad? Icket. Nästa gång vi ses är jag lika halvkorkad och flummig som förut men med en liten ändring. Nu blir jag stekare. Backslick och hela jävla rasket. Nästa gång vi ses får ni troligtvis en allt för dyr champagnekork i nyllet. Sedan får ni lyssna på en smärtsam utläggning om hur socialdemokraterna är ondskan själv.

I andra nyheter så är jag fruktat bakis. Alkoholens fel. Typiskt.

Kommentarer
Postat av: Olov

Om du tror att samhällskunskap är mindre humanistiskt än svenska tror jag att du misstar dig. 8(

2009-08-31 @ 02:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0