Jävla EMD

Följande dialog är från Ica mellan två medarbetare. En tjugotreåring och en 40~... uhm... ja. Åring.

- Jonas, vet du! Måste bara säga det här till dig. Kvinnan går med ett extremt glatt leende fram till den stackars pojken som fyller på festis.
- Vad? Tankarna börjar flyga och jag undrar vad jag riktigt har gjort nu.
- Min dotter tyckte du var väldigt lik snygg-Erik. Hon ler och väntar på respons vilket uteblir eftersom pojken nu är tjugo mil bort.

Vem faan är han? Genast gick associationerna till lill-Erik i bert. Sedan började jag scanna runt och undra vilken, tydligen central, mediafigur jag missat. Jag fick panik.

- Ööööö. Klämde jag modigt fram medan hennes leende sakta bleknade. Hon blev allvarlig.
- Vet du inte vem snygg-Erik är? Det måste du ju veta...
- Öö-
- Han i EMD.
Nu var jag med.
- VA? Men satan. *skratt* Jävla EMD.
- Jaaa alltså. Hon tyckte det.
- Jaha.

Jag gick in på lagret och funderade på vilken gud jag förargat iochmed att jag tydligen frambringar associationer till den enorma hög med kräk som är EMD.


Jag är skeptisk.

PS. När det kommer till att lista årets största händelser kommer troligen deras stulna dator hamna först. Jag menar, är det någon jag helt seriöst skulle vilja tacka med blommor och applåder är det han/hon/dom som snodde den. DS.

Kommentarer
Postat av: Erik

Haha, jävlar vad sweet att deras musik försvann.

2009-08-18 @ 16:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0