Kärlek

Det är sant. Ojoj, det är så sant. Jag hittade min kärlek på internet. För en del kan det verka konstigt, för andra kan det verka rent ut sagt dumt. Ni kanske säger "Det är bara en hög av trä, stoppning och tyg" eller "Sluta med det där, du stör grannarna". Men vem är ni att döma mig?

Den ska bli min i all sin fantastiskhet och brutala charm. Jag ska ligga på den och vackert viska mina små hemligheter, välja mina ord under en brasas sprakande sken. Medan vi gottar oss och bara är nöjda av att vara vi kommer ni säkert att vilja att jag gav min avskedsansökan till mänskligheten, men jag utmanar er:


Försök att inte bli tända när ni tänker denna pjäs, en låda vin och Chris De Burgh majestätiska låt Lady in Red. Visst tinglar det lite i grenen? Var ärlig.

Kommentarer
Postat av: Anonym.

Den var ful.

2009-08-14 @ 11:01:00
Postat av: Jonas

Onda onda Erik =(

2009-08-14 @ 17:34:09
Postat av: Erik

Det var faktist inte jag som skrev det där. Helt ärligt till och med.

2009-08-16 @ 00:33:06
Postat av: Olov

Snygg imo!

2009-08-20 @ 22:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0