Jag saknar bloggen

Jonas den vandrande play-knappen går snart i ide. Fram kommer den ståtligaste av varelser, en person som i dina ögon kanske framstår som en gud. I hans sloknande och vissna ansikte kommer nu historia att skrivas. Att tappa hakan är okej, att ge honom pengar är också okej. Men mest vill han att ni tillsammans ger honom er tillit. För en....

Nåja, ett första inlägg ska inte vara en total självavrunkning. Hela ovanstående stycke är en lögn, en fabrikation blandat med rena osanningar. Sanningen är att jag saknar bloggen och jag planerar på att återvända.

En sak är däremot korrekt. Jag har varit en vandrande play-knapp. Medan kunder pratar tänker jag på saker som "undrar vad som händer om gråben faktiskt får tag i hjulben?" och "var George Washington Carver ett geni eller bara briljant?". Dessa viktiga frågor har hållit mig vid liv.

Som avslutande tanke: Jag ska försöka blogga igen och om allt går som planerat har jag lessnat om två veckor då jag faktiskt inte har något mer att skriva om och slutar igen.

Peace

Kommentarer
Postat av: Erik

Som typ i början av sommaren då jag skulle börja blogga igen. Det gick ju skitbra

2009-08-12 @ 23:08:59
URL: http://hanban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0