Andra inlägget

Sommarjonas är som sagt påväg in i graven. Denna varelse har varit djupt nere i det stora mörkret av stress och föräldrar. Jag välkomnar vintern.

Jag är i Umeå och njuter av att ha hela våningen för mig själv. Min sadisktiska granne kan inte terrorisera mig och därför pumpar jag nu ut musik med fönstret öppet.

I vidare nyheter fick jag byta från Svenska till Samhällskunskap vilket innebär en intressant höst. Ska dyka ner i världen av ekonomi och statsvetenskap. Säkerligen blir det ett jävligt fint magplask, om ni lyssnar noga någon torsdagskväll hör ni säkert mina desperata skrik. Väldigt intressant kommer det bli.

Kommentarer
Postat av: Erik

Kommer sitta och fnittra för mig själv hemma när jag vet att du pluggar på NEKen, haha. What up!

2009-08-13 @ 15:16:40
Postat av: Elin

Just när du skulle börja med grammatiken! :( Men samhälls blir nog också kul.

2009-08-13 @ 19:42:22
URL: http://eliste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0