Sarah Palin

Denna "färska vind" i den amerikanska politiken har kommit i blåsväder. Kändisar, nyhetsuppläsare, privatpersoner, politiker. Alla mobbar henne för hennes inkompetens och dumhet. Efter att flera källor trätt fram och sagt att hon tror dinousaurierna levde för 4000 år sedan plus hennes försök att få böcker bannade från bilblioteket börjar jag hålla med. Efter att fler och fler "pinsamheter" kommit till dagens ljus har media börjat granska faktan bakom hennes tal och kom fram till att var fjärde sak hon påstod faktiskt var sant, resten lögner. Skrämmande.

Sarah Palin ville bygga en bro till ingenstans där det bor ungefär femtio personer. Efter att kongressen vägrat ge henne pengar, en sisådär 400 miljoner, flip-floppade hon och sa att hon sagt till washington "thanks but no thanks". Finns ett speciellt pinsamt klipp på youtube där hon försöker slingra sig. Om denna "soccer-mom" blir vicepresident och mccain dör blir hon president. Det skrämmer slag på mig, jag är rädd på allvar.






Kommentarer
Postat av: Erik

Roligt att hon ens vågar nämna Putin. Skrämmer mig att hon skulle kunna sitta på en ledarplats mot Putin. Putin och hans gamla kgbhundar skulle käka henne till frukost.

2008-10-15 @ 20:13:32
URL: http://hanban.blogg.se/
Postat av: Håkan Öberg

Haha, alltså det kan väl inte finnas någon chans att USA väljer mccain? Ifall de gör det så anser jag att resten av världen går ihop och säger: nej, ni får välja någon annan. En gubbjävel som lär bli senil eller dö när som helst och en utvecklingsstörd subba som vicepresident. Det är ju lose lose situation.

2008-10-24 @ 10:54:15
URL: http://honkiie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0