Jonas - tillrättavisad

Min far har ett speciellt sätt med ord. Han har inte riktigt lärt sig det här med vanliga formuleringar men man har lärt sig dekryptera hans konstiga meningar med åren. När pappa ringer och säger "Jonas -lång paus- nu har du ju verkligen skitit i det blå skåpet" förstår man att han är smått arg. Bilden två inlägg ner är rent förtal och enligt honom en skär och elak lögn. Pappan fortsätter och hävdar att denna gigantiska konspiration involverar expojkvänner och "farliga element". Det är bara att hålla med, denna såpa har gått för långt. Jag får allt skärpa mig. Jag vill framföra mina djupaste ursäkter och låt mig bli den första att säga: jag hade fel. Bilden visar absolut inte en 16-åring med alkohol utan mer en duktig dotter på bibelstudier.

Kommentarer
Postat av: Erik

Hahahaha

2008-10-10 @ 18:54:29
Postat av: Idab

2008-10-10 @ 21:06:57
URL: http://idaab.blogg.se/
Postat av: Jonas

2008-10-11 @ 23:45:45
Postat av: Jonas (den riktige)

Det där var inte jag som gjorde. Fy skäms någon.

2008-10-12 @ 11:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0