Angående ouppdateringen

Tydligen råder ett skjudane missnöje hos Svenska folket. Och när jag menar Svenska folket menar jag Erik Muller-Sandwik. Bloggen har mer eller mindre drabbats av vinterkoma av olika orsaker. Jag tänkte ta det här i punktform.

1. Jag har en ny dator. Det är inte "bara" en ny dator utan en supermaskin. Om ni tänker den där gamla åttiotalsfilmen där någon tonåring spelar spel med pentagons dator. Det är den datorn jag har. Fast i nutid. Pentagons storebror.

2. Jag har VFU. När datorn inte längre kan användas svänger jag ned i en djup depression och uppträder liksom ryckigt. Ungefär som bambi på crack. Eller hulken på valium.

3. Jag har ett nytt spel. Det är inte ofta man terroriserar sin vänskapskrets för att desperat försöka skrapa ihop nog med ram-minne till sina föräldrars dator för att kunna spela det nya spelet.

4. Jag kan inte blogga längre. Under den långa vilan då jag bytte blogg tappade jag förmågan att formulera mig. Förut satt jag i timmar i paint och gjorde saker jag tyckte var lustiga. Nu använder jag youtube för att hitta ledsna klipp där någon gör bort sig.

Där har ni det gott folk. Jag skulle kunna lova en bättring. På allvar den här gången, men det kan jag int.. WARGAMES. Filmen heter wargames. ...e, däremot kan jag lova att jag ska försöka bättra mig. Fan vad bra den filmen var.

PS. Jag har börjat turnera i harpan. Målet är OS 2012 eller 2010.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0