Låt den rätte blogga

Var ett tag sedan. Mycket har hänt. Vad har hänt? Ska göra en traditionell lista.

  • Jag tror inte längre på tomten efter att det visade sig att hans fästning på nordpolen var en colombiansk drogkartells högkvarter.
  • Obama har blivit president. Valvakade till sex ungefär och kollapsade i en euforisk hög av mustaschprydda leenden och storbildstal. Inskrivningen till kursen dagen efter uteblev.
  • Jag har sett låt den rätte komma in som ni säkert kan utläsa av rubriken. Har fortfarande inte bestämt mig om den får 3, 4 eller 5 J:n. Återkommer med ett insiktsfullt betyg om någon skulle känna sig tvingad att bry sig.
  • Erik blir allt skummare för varje dag. Hans senaste påfund är att klippa håret obscent kort och har uppenbarligen blivit en seriemördare.
  • Olov har också kort hår.
  • Jag pitchade idéen om en zz-top look till brorsan och fick svaret. "Jo, den looken är ju gångbar". Undrar om resten av familjen också är emot det?
  • A capella-bandet som sporadiskt förgyllde tvistevägen har nu mystiskt splittrats och några av medlemmarna har blivit galna och/eller seriemördare.
  • Har jag glömt något?

Kommentarer
Postat av: Erik

Vad är dina argument för seriemördarteorin?

2008-11-12 @ 18:55:45
URL: http://hanban.blogg.se/shaman
Postat av: Olov

Jag gillar det faktum att bara Erik blir seriemördare pga frisyren. Det är en helt korrekt observation Jonas.

2008-11-16 @ 02:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0