"Vad tycker du min nya chihuahua ska heta?"

Det var den äckligaste jävla frågan någonsin. Jag vill, i punktform, kritisera denna person.
  1. Hon är uppenbarligen en väldigt modemedveten person, vilket är paradoxalt med tanke på valet av hund: vem i hela helvetet skaffar chihuahuer nu? Den hunden är så jävla ute.
  2. Uppenbarligen saknar hon färgsinne, hennes blogg har den rörigaste och tråkigaste designen jag någonsin sett.
  3. Hennes namnomröstning är både tråkig och fel. Hon ser inte på hunden som ett liv utan en accessoar, vilket både etiskt och praktiskt är fruktanssvärt fel eftersom accessoarer per defenition inte är "inne" länge.
  4. Hon är från Göteborg vilket är Sveriges armhåla.
  5. Hennes blogg heter girlsofgbg men av vad jag kan se så är det bara en tjej.
  6. Hennes kommentar på mitt förra inlägg visar tydliga sociopatiska tendenser av anledningar redan klargjorda.
Någon som har något att tillägga?

Kommentarer
Postat av: Erik

http://girlsofgbg.blogspot.com/

Såja. Så att alla kan få må dåligt.

2008-05-29 @ 13:40:37
URL: http://hanban.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0