Här igen

Är tillbaka i bloggvärlden och kommer fortsätta i samma anda som min förra. Eftersom det var ett tag sedan så är jag rätt ringrostig och tänkter börja ganska lätt med en lista på saker som stört mig de månader jag har spenderat offline

* Amanda Jenssen - Möjligt att hon har en hemlig agenda och vill förstöra mina öron
* EMD - Världens tre sämsta människorna gick ihop och skapade en helt ny nivå av motbjudande
* Slöa osthyvlar - Då hyveln liksom pulvriserar resten av osten och gör den otjänlig
* Vinbakfylla - Finns det något värre?
* Restuppgifter - Vem fan vill läsa en sida där jag diskuterar kränkande behandling? Jävla universitetslärare

Känns skönt att få avreagera sig igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0