Erik är bög

Har halsfluss vilket är ett enorm kuksugeri. Har så ont i halsen att det känns som man ligger i barnasäng varje gång man ska till och svälja. Feber är också roligt. Roligt att frysa ihjäl samtidigt som man badar i svett.

I andra nyheter så vägrar sommaren somra. Det är det största myteriet sedan urminnes tider, om jag inte får sommar och min "fix" av brutalt dålig musik på badstränder så vet jag inte vad som händer. Vi borde flytta Sverige och sätta roder på skiten så vi får oss ned till afrika. Vill inte sitta längst upp men kanske där i höjd med madagaskar fast på andra sidan. Vi kan bli ett fint komplement till afrika.

Om ni inte förstår vad jag pratar om så är Erik bög och jag har feberyra.

Om ni undrar var jag inte har bloggat och bara lagt in youtubevideos så är det av den enkla anledningen att jag har fått tillbaka mitt xbox. Det var awesome, spelade ninja gaiden i två timmar och slaktade sönder jävligt många, jag var så jävla cool. Sen pajjade det igen. Har skickat in den på lagning igen och gått ner i en djup depressionsspiral. Jävla fittxbox.

Mvh
/Jonas

Kommentarer
Postat av: Erik

Du är ju störd i huvudet. Jag är inte bög. Om det är någon slags ilska över att du inte har din XBox vill jag påminna dig om att min XBox är ungefär tre odlingszoner norr från mig. HOPPAS DU DÖR!

2008-06-27 @ 16:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0