Blind Melon

Nya Blind Melon skivan äger! Var tvungen att akta mig noga för att inte jämföra den nya sångaren allt för mycket med den gamla men han funkar jävligt bra. Jag är imponerad och många guldkorn finns på skivan, lätt värd att tanka hem.


Jonas har, i andra nyheter, sommarlov vilket betyder en hemsk blandning av solsken, glass och jobb. Ska bli roligt att se alla vänner som blir bruna då jag jobbar i mejeriet eller kassan. Alla ungjävlar som envisas med att cola är värt att köpa på sommaren och att glass är gott. Jävla glin. Ska kasta arga tegelstenar efter den första ungfan som försöker jävlas med mig.

Kommentarer
Postat av: Glass är gott

som sagt

2008-06-02 @ 17:51:03
Postat av: Jonas

Säger vem? Har du sagt det förut?

2008-06-02 @ 23:39:36
URL: http://branstrom.blogg.se
Postat av: Olov

Very awesome, måste kolla in

2008-06-03 @ 13:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0