Blödigt inlägg.

Känner mig grymt oinspirerad och småhängig. Kan bero på att snusdosan tog slut för en halvtimma sen eller att man försmäktar i föräldrahemmet utan älsklingen.

Jag ska till Umeå i helgen. Det betyder att jag kommer gräva mig djupt ner i min dators varma famn, föras långt bort i en värld av singoalla och starkt blandad saft. Kanske köper jag lite skagenröra också. Eller sill. Fan sillmacka med rödlök, potatis och creme fraiche.

Blödigt inlägg, knepigt syfte och rätt trist.

- Jonas Bränström

Kommentarer
Postat av: Erik

Vafan, om du käker sill så vill jag inte hänga. Det är ju för fan bläääh!

2010-05-05 @ 23:46:23
URL: http://stopbeingamoron.wordpress.com
Postat av: Jonas

Trodde jag också tills en matnazist på ica tvingade ner en bit i munnen på mig. Var som första gången jag hörde Beatles1



Fotnot:

1. Snott från Superbad den 5-5-2010

2010-05-05 @ 23:58:46
URL: http://branstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0