Tillbaka

Nu är jag tillbaka. Tog lite tid men kan ärligt säga att den extra dagen var väl värd. Ska nu börja på min extremt oskrivna hemtenta. Spännande projekt med tanke på att jag bara har läst 20-25% av litteraturen. Men frukta icke, jag vet vad den handlar om.

Vad gjorde jag i helgen då? Slogs jag mot drakar? Sa jag "Rush Limbaugh" fem gånger i en spegel och släckte lyset? Kanske, kanske inte. Vad jag än gjorde så var det iallafall inte att bli 'Rushed' av Limbaugh. Jag var på fest, jag var en sömntuta, jag såg film, jag gick i takt, handlade tavla, spillde kaffe, vred en äggklocka, åt älg, diskade, körde bil, retades, blev retad, pratade och hamnade i pikanta situationer.

En sak som gjort mig väldigt fundersam är hur många religiösa LPs det finns i second hand butiker. Ni vet säkert varför det är så men jag är här att säga att det är fel. Ska ge min smått mongoloida och ateistiskt färgade förklaring. Folk hatar okända sångare som med trötta ackord sjunger om sin kärlek till fiktiva figurer. Och skiten hamnar på hög, tills bråket hemma slutar med ett lass till myrorna.

Välkommen tillbaka Jonas.

Kommentarer
Postat av: Kåggan

Jag har också noterat det där med att det är en fruktansvärd övervikt med religiös musik i vinylbackarna och kommit fram till samma slutsats som dig.. De bra grejerna åker ju direkt helt enkelt.

2010-03-22 @ 23:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0