Sjuk

Är inne på tredje dagen av sjukdom vilket är en dag mer än vad jag brukar vara sjuk. Det är ett problem eftersom jag missar allt jag egentligen brukar göra; städning, träning osv. Ha, vilken lögn. Jag ber om ursäkt.

Det jag uppskattar med att vara sjuk är att det är socialt accepterat att ha morgonrock på sig. Dessvärre är det tydligen inte ok att gå på affärn med morgonrock vilket är lite av en dubbelstandard tycker jag. Lillkiosken brukar vara folktom och med en kassörska som jag är fantastiskt bundis med. Det var fullt och kassörskan tyckte tydligen min utstyrsel var opassande då hon vägrade hälsa. Otrevligt.

Förstår inte vad grejjen var, hade mjukisbyxor och t-shirt på mig...

Kommentarer
Postat av: Håkan

Haha, känns jävligt Lebowski att handla i morgonrock. Betalade du med en check också?

2010-03-09 @ 15:58:40
URL: http://honkiie.se
Postat av: Jonas

Skulle faktiskt vilja testa det någon gång. Vore sweet.

2010-03-09 @ 16:55:14
URL: http://branstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0