Laserdome

Eftersom vi i klassen byggt upp aggressioner mot varandra i snart ett år bestämde vi oss för att starta en fight club. Edward Norton var tyvärr upptagen och en jävla mes så vi valde laserdome istället. Inte lika coolt men det fick duga. Efter en hård runda av lasrande och muttrade svärord vann undertecknad. Kände mig direkt som en krigshjälte men självklart fick jag inte hybris...

Dr. John Callaway

Nåja. Fyra år av förtvinade muskler lämnade in en kollektiv askedsansökan och mycket mer värdiga vinnare kammade hem slutsegern.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta ljuga Jonas! Du vann en av omgångarna...;)

2010-03-07 @ 14:42:21
Postat av: Jonas

Hmmm, trodde det framgick.. Läs det jag menar och inte det jag skriver!

2010-03-07 @ 15:43:35
URL: http://branstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0