CSN

Varför har jag valt att vänta till efter tolv för att blogga? Är det för att jag nästan överdoserat på oboypulver? Nej, dom små bruna linjerna må vara goda men ingenting som är förenat med livsfara. Den egentliga anledningen ligger i rubriken och stavas ångest. Den egentliga anledningen är att jag i två månader har överlevt på människors goda vilja och en rejäl dos Macgyvering. Till exempel kan små pinnar av potatis från euro shopper tillsammans med falukorv bli något du knappast borde svälja! Mums.

Jag har levt på ruinens brant är vad jag vill säga. Inte på det glada sättet där alla hemlösa går omkring i en heroindimma och har en dräglig situation. Nej. Tänk er Hulk Hogan som tvingats se alla säsonger av Gilmore Girls. Tänk er Hendrix utan droger. Tänk er ett personligt samtal med påven. Så hemskt har det varit. Men livet går vidare och rövarna på CSN gav med sig.



Önskar att jag hade lärt mig något av hela grejjen men nej. Jag kommer givetvis få er att sakta skaka på huvudet och argt undra vad jag håller på med.

Btw, Erik har flyttat in hos mig. Inte Erik som person utan delen av Erik som verkligen betyder något; hans konsoler, datorer och spel. Eftersom jag har lite för mycket hemma så tänkte jag kränga lite stuffs. Xbox, ps3, bärbar och stationär dator. Allt finns, allt ska bort! Hör av er!

Btw2, Påven är en riktig jävla idiot.

Kommentarer
Postat av: Erik

Jag hade förmodligen stuckit in en kniv i din mage och twistat runt och runt tills dina tarmar var soppa, om du hade försökt kränga mina spelplatformer.

2010-03-01 @ 20:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0