Måndag

Eller visst är det? Har för mig att det är måndag. Skit samma. Jag har oroväckande lite att göra vilket nog kommer skicka mig i en ångestspiral som slutar med fastlimmade mackaroner och glitter på något stackars A-4. Det eller för många koppar kaffe vilket nog slutar på det stället som alla artister kallar för "the other side".

Jag har en fråga till er mina kära vänner. Vart går gränsen mellan "kuf" och "galen"? Vilken är den absolut konstigaste handlingen man kan utföra och fortfarande hamna i facket kuf? Är det att tro på jultomten vid 25 eller att micra sina sockar? Det lät iofs. jävligt skönt... måste testa det.

Anyways. Skulle uppskatta lite ljus i frågan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0