Städa

Ja vad gör man? Det borde ha något med dammsugare att göra men jag är inte helt säker. Kanske borde man ordna saker i storleksordning, eller i ordningen "minst till mest upphetsande". Det kanske blir samma ordning.. jag vet inte. Det enda jag vet om mitt rum nu är att det är en stor hög av avskalade hudceller och damm med små stigar från datorn till nyckelställen runt om i rummet. Man skulle kunna ta en lite tur till de outforskade ställena i lägenheten så som under diskbänken och garderoben men min manchete är på lagning.

Om jag överlever detta kommer jag blogga igen. Annars måste ni hitta på en ursäkt till min bortgång. Kanske räddade jag någon från att drunkna eller någon annan från att bli brutalt rånmördad. Ja, ta den senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0