Maths eller Jenny?

I min enfaldhet och korta intellekt har jag inte ett ämne varje gång jag bloggar, brukar mest skriva om något sen ser jag var det tar mig vilket oftast leder till att inlägget blir...motsägelsefullt. För att motverka problemet frågade jag två personer, låt oss kalla den ena Jenny och den andra Maths vad dagens ämne skulle vara. De sa att jag skulle skriva om dom vilket jag nu ska göra i vad jag kallar. Jenny vs Maths Grudge match!

Den blev inställd pga. förkylning och vi återgår till vår vanliga föreställning där Jonas är förbannad över något.

Jag var på iksu idag vilket är som att vara på en utställning för retarder.... Vem orkar? Jag stryker detta inlägg och återgår till ritbordet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0