Klädstil

Jag har alltid haft en klädstil som kan graderas mellan "okej" och "han är iallafall inte naken" vilket i vissa sammanhang kan vara ett problem. Till exempel spontanfriar ingen till mig på krogen, ingen knackar på och vill ha modetips och ingen frågar mig vart jag köpt min tröja. Sedan jag kommit till Umeå har jag iallafall gått från tygsopsäckar till borderline douchebag koftor. Frågan måste ställas och så småningom besvaras: vad är nästa steg? Hur kommer evolutionen av Jonas att se ut? Hmmmm.

Borde kanske illustrera detta i paint men det skulle nog sluta i ett katastrofalt massmord liknande två veckor gammal minestronesoppa.

Kommentarer
Postat av: Erik

Poncho. What up!

2009-10-14 @ 18:05:59
Postat av: Jonas

You are always happy in a poncho

2009-10-14 @ 19:55:32
URL: http://branstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0