Jonas - idioten.

Ni som någonsin läst den här bloggen vet att Jonas är en idiot. Av rang. Om den smartaste apan klarade av att lära sig teckenspråk skulle Jonas översatt till apa svälta på grund av det sjukt jobbiga bananskalet. Om möss kan hitta ut ur labyrinter skulle Jonas strax bli överväldigad av lycka när han upptäcker sitt eget kön.

Jag har givetvis ett motiv till denna nyfunna idioti, denna katastrofala skam och drastiska självhat. Historien är fylld av mummel och kan endast berättas på en blogg som denna. Jag ska försöka att, så nyktert som möjligt, avslöja händelserna så som dom hände. Inga onödiga utsvängningar, inga subjektiva tolkningar. Det jag nu berättar för dig vet ingen annan, du har ensamrätten och jag litar fullt ut att du inte berättar den vidare.

Allting började med ett glas jordgubbsvodka blandat med sprite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0