Iksu

Jag har börjat träna vilket inte ska kopplas till mitt tidigare inlägg om tjockisnojja, tvärtom. Ska fortfarande bli fet, bara fet med stil. Det är en planerad upptjockning och inom de närmsta åren kommer ni se mer Jonas än vad som egentligen borde vara lagligt.

Nåja, tillbaka till vad rubriken utlovar. Jag var på iksu idag och speglade mig i 45 minuter, vad gör man annars på en sportanläggning? Ni som har varit där vet att man är helt utpumpad efter denna kollektiva flexning och ens hobby blir ett tomt stirrande på det som är framför en. Väl i duschen springer det in två tjejer i femårsåldern. Jag blir paranoid. Hur gör man för att bevisa att man inte är en samhällsfarlig pedofil? Det är samma problem som då kvinnor börjar gå fortare då man helt utan att mena det går efter dem.

Nåja, jag märker hur en av de små liven stirrar på mig och vägrar sluta. Jag ber till diverse entiteter att det omedelbart ska upphöra men icket. Jag tittar dit. Paniken infinner sig och jag försöker febrilt lösa situationen. Jag ler. Flickan stannar upp i sitt duschande och glor om möjligt mer intensivt. Nu är det bråttom, jag måste därifrån innan hon bestämmer sig för att gråta eller fråga varför dummisen ler åt henne. Jag torkar och klär mig i rekordfart helt övertygad om att insatsstyrkan snart kommer.

Jag ska hädanefter duscha hemma.

Kommentarer
Postat av: Håkan

Duscha på sportanläggningar är väl ändå för skummisar och gubbjävlar? Klä om gör man helst hemma också även om man måste pulsa genom meterdjup snö i shorts och låga converse.

2009-10-23 @ 01:21:37
URL: http://honkiie.blogspot.com
Postat av: Kåggan

Håkan: Att INTE duscha på sportanläggningen är för folk med social fobi och/eller komplex för sitt kön. Tyvärr.



Jonas: Du gav mig ett väldigt gott skratt..! Hur som helst tror jag inte att de dör av att se en penis eller fem.

Postat av: Håkan

Snickeriding dumsnack. Har man en fullt fungerande dusch hemma och inte någonting man måste göra innan man går hem så finns det bara tvivelaktiga motiv till att duscha bland en massa okända svettiga män.

2009-10-23 @ 04:21:15
URL: http://honkiie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0