Helt seriöst, hon är bedrövlig

Läste igenom mina gamla inlägg lite snabbt och insåg att jag är en väldigt sur och trångsynt person. Jag är tydligen alltid förbannad över något som jag helt skamlöst raljerar om. Detta tror jag har bidragit till min generella framtoning som en sur gammal gubbe med potensproblem. Vad tycker Jonas om då? Det ska vi, med er tillåtelse, utforska (mystisk musik med undertoner av trumpeter, ni vet.. som man blir peppad av (tuu dum, de dum da daaaaa)):

Jonas gillar:

* Musik
* Konstig konst
* Alliteration och liknelser
* Soffor
* Har en förkärlek till långa duschar

Som ni kanske har räknat ut är allt ovanstående ren fabrikation. Jag ljög för er. I själva verket hatar jag allt. Speciellt Kissie. Hon är en jävla fitta. Helt seriöst, hon är bedrövlig. Kolla rubriken.

Kommentarer
Postat av: Erik

När jag läste igenom min blogg(och tipsade dig om det att göra det, för jag är ju din eviga inspirationskälla till att vara rolig) så märkte jag att jag var helt jävla cp-skadad och blåst när jag flyttade hit. Min blogg öppnade med "Välkommen" och så hade jag inom parentes skrivit (Fuck off). Fan vad obstinat man kan vara.

2009-10-21 @ 12:26:02
Postat av: Jonas

Jo, tror jag hade några liknande bedrövligheter där jag diskuterade naruto för folk som redan såg det.. Men tänk om två år då vi tittar på denna tid med avsmak. Kommer bli awesome.

2009-10-21 @ 17:14:09
URL: http://branstrom.blogg.se/
Postat av: Kåggan

HAHA!



"Speciellt Kissie. Hon är en jävla fitta."


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0