Krigsplacering och annat dravel.

Fick ett brev från försvarsmakten vilket aldrig riktigt är uppskattat. Har tydligen blivit krigsplacerad. Det här är dåliga nyheter dels för att jag hatar försvaret och dels för att mitt sug på att bli mördad i någon konflikt är nästan lika stor som min önskan att föda upp skunkar. När kriget kommer, som min fänrik ofta sa, ska Jonas inte stå först i ledet utan snarare smidigt slinka ut i skogen och gömma sig under en gran. Jag gillar ju Sverige men mest bara som kompis och är inte helt såld på idén om att dö för andra.

Scrubs har börjat om och man börjar undra om dom har fått en stroke. Det är så brutalt osammanhängande att jag faktiskt hoppas att serien förstör skådespelarnas resterande karriärer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0